Zijn smart drugs legaal?

Hallo,

Ik vroeg mij af of hersenverbeteraars zoals nootropics, ook wel smart drugs genoemd, legaal zijn in Nederland/België. Zoja, zijn er vertrouwbare sites voor of officiële informatiepagina's van de overheid/drugsdiensten?

Alvast bedankt voor de info

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Nootropica ,is een samengestelde stof ,speelt met de dopamine en noradrenaline gehalte in je hersens ,zegt O2 sneller en beter te verwerken ,laagschalig psyo actieve stof ,hype uit amerika
ACM gaat 2/3 punten omhoog bij de meesten mensen (controle lever functie) alertheid ,concentratie ,motivatie ,zit ook ritalin gebruikers kenmerken in bijv gebruik
kan op natuurlijke wijze gemaakt worden (bepaalde plant) ,maar ook farmaceutische basis gemaakt worden veel over een komsten vind je terug in de moderne antidepressiva middelen spelen ook steeds meer met D + A ,en andere stoffen hun gehaltes
Zover als ik weet ,is het geen smartdrugs ofzo ,legaal ja na consult psychiater wel dus